blog
Act-Wise in een nieuw jasje
Sommige mensen zullen het misschien al gezien hebben, maar na 15 jaar hebben we beslist om Act-Wise in een nieuw jasje te stoppen. Out with the old, in with the new!
Na maanden van plannen, ontwerpen en finetunen zijn we trots om onze nieuwe branding aan te kondigen. En daar hoort natuurlijk een nieuwe website bij. We wilden een uitstraling die past bij wie we de dag van vandaag zijn: innovatief, dynamisch en gericht op het creëren van onvergetelijke ervaringen.
Een frisse look die ons verhaal vertelt
De eerste verandering die je zal opvallen is het nieuwe logo en het kleurenpallet. We hebben gekozen voor een strakke en eigentijdse stijl die eenvoud uitstraalt, maar toch toegankelijk blijft. De nieuwe kleuren zijn fris, energiek en inspirerend, net zoals onze aanpak bij het organiseren van evenementen 😉
Gebruiksvriendelijke website
Ook de nieuwe website is niet enkel mooier, maar gebruiksvriendelijker geworden. Op onze website vind je nu een duidelijk overzicht van alle diensten die we aanbieden, een introductie van het team, onze missie & visie en maandelijkse blogposts!
Een nieuwe kapitein aan het roer
De laatste, maar misschien wel de meest drastische verandering: we hebben een nieuwe managing partner! Christophe van Campenhout heeft enkele maanden geleden beslist om een nieuwe horizon te ontdekken, terwijl Freya De Prins haar nieuwe rol aanneemt als co-managing director van Act-Wise. Freya werkt al 10 jaar bij Act-Wise en is dus zeker geen onbekende in de evenementenwereld. Haar passie voor evenementen en haar klantgerichte aanpak sluiten perfect aan bij de richting die we willen uitgaan.
Wees niet bang, onze mentaliteit blijft dezelfde. Ons doel was om unieke en onvergetelijke evenementen te lanceren, en dat is nog steeds zo!